05-04-07

Tele2 voert de forcing uit

Als je een telefoon krijgt van Tele2 gooi je best direct de telefoon neer zonder ook maar iets te zeggen als je niet wilt tegenkomen wat met familie van me gebeurde.

 

Ze had wel gehoord dat er problemen en klachten waren, maar goed als je aan de telefoon zegt dat je pas vanaf juli een abonnement wilt nemen, dan verwacht je toch niet dat je 2 dagen later geen telefoon en geen internet meer hebt. Meer nog, dat Belgacom zegt dat ze hierdoor haar 'Internet voor Iedereen' door deze onderbreking ook kwijt zou kunnen zijn.... tenzij ze een aangetekende brief met een klacht moet sturen naar de Economische Inspectie (waarvan men op het nieuws zei dat er dozen vol klachten liggen).

 

De CEO van Tele2 heeft een tijdje geleden op TV gezegd dat sommige verkopers onder de druk wel erg doortastend waren, maar er is wel een verschil tussen doortastend en illegaal. Trouwens waar zijn de 7 dagen bedenktijd, waar is de schriftelijke of zelfs mailbevestiging van het 'contract' ?

 

Heeft Tele2 dan zoveel schrik van het komende nieuwe aanbod van Belgacom dat het nu op hetzij welke manier probeert contracten af te sluiten ? En zou Freya zich misschien hier ook niet eens mee bezighouden ? Want het is toch niet normaal dat zonder enig papier alles aan de telefoon wordt beslist en bevestigd. Aan een telefoon is alles gesprek en dus interpretatie en wie neemt het gesprek op ?

00:59 Gepost door technology changes fast not a lot in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.